Bon article que evidencia la incoherència del
govern que mentre s'estudia endurir les lleis, s'estudia permetre la publicitat
de cervesa i vi.
El consum d'alcohol en
menors i adolescents constitueix un problema molt seriós de Salut
Pública, ja que té efectes negatius per a la seva salut (embriaguesa,
comes etílics, i indirectament accidents de trànsit i altres, embarassos
no desitjats ...) i per a les seves famílies i la resta de la societat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario