lunes, 5 de noviembre de 2012

INCOHERÈNCIES EN LA PREVENCIÓ DEL CONSUM D'ALCOHOL EN ADOLESCENTS




Bon article que evidencia la incoherència del govern que mentre s'estudia endurir les lleis, s'estudia permetre la publicitat de cervesa i vi.


El consum d'alcohol en menors i adolescents constitueix un problema molt seriós de Salut Pública, ja que té efectes negatius per a la seva salut (embriaguesa, comes etílics, i indirectament accidents de trànsit i altres, embarassos no desitjats ...) i per a les seves famílies i la resta de la societat.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario