Un
any més commemorem el Dia Mundial de Lluita contra la SIDA . Sí senyors, continuem celebrant aquest dia .
- SÍ perquè tres anys després del primer cas detectat, es continua contagiant: aquest 2011, 633 nous contagis a Catalunya i ja són 16.842 persones
- SÍ, perquè un terç de la població contagiada no saben que ho estan. Cal promoure que tothom es faci la prova.
- SÍ, perquè 30 anys després, el tractament retroviral redueix la transmissió del VIH en un 90% dels casos, però cal estar en tractament.
- SÍ, perquè la principal font de contagi són les relacions sexuals . Dels nostres joves, un 80% fan servir el preservatiu la primera vegada però després …?
- SÍ, perquè potser la majoria de nosaltres recordem els primers casos, la premsa, pel·lícules, el terror a l’epidèmia, etc… però ara? Els nostres joves ja han nascut amb la SIDA a la societat i ara es considera una malaltia crònica. L’hem perdut la por?????
Per tot això:
- Fem-nos la prova, és totalment gratuïta i són dos minuts.
- Protegim-nos sempre en les relacions sexuals . NO només pensem en evitar l'embaràs, també una malaltia de transmissió sexual.

No hay comentarios:
Publicar un comentario