jueves, 29 de noviembre de 2012

DIA MUNDIAL DE LLUITA CONTRA LA SIDA



Un any més commemorem el Dia Mundial de Lluita contra la SIDA . Sí senyors,  continuem celebrant aquest dia .


  • perquè tres anys després del primer cas detectat, es continua contagiant:  aquest 2011,  633 nous contagis a Catalunya i ja són 16.842 persones
  • , perquè un terç de la població contagiada no saben que ho estan. Cal promoure que tothom es faci la prova.
  •  , perquè 30 anys després, el tractament retroviral redueix la transmissió del VIH en un 90% dels casos, però cal estar en tractament.
  •   , perquè la principal font de contagi són les relacions sexuals . Dels nostres joves, un 80% fan servir el preservatiu la primera vegada però després …?
  •  , perquè potser la majoria de nosaltres recordem els primers casos, la premsa, pel·lícules, el terror a l’epidèmia, etc… però ara? Els nostres joves ja han nascut  amb la SIDA a la societat i ara es considera una malaltia crònica. L’hem perdut la por?????

Per tot això:

- Fem-nos la prova, és totalment gratuïta i són dos minuts.
- Protegim-nos sempre en les relacions sexuals . NO només pensem en evitar l'embaràs, també una malaltia de transmissió sexual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario