lunes, 5 de noviembre de 2012

ALERTA SOBRE LES ANOMENADES BEGUDES ENERGÈTIQUES. CAFEÏNA SOTA "DESCONTROL"




Augmenta la sospita sobre les begudes energètiques arran de les morts de cinc persones als Estats Units. A les morts se sumen nombroses visites a urgències, relacionades amb el consum, amb símptomes com dolor abdominal, vòmits, tremolors i arítmies. La manca de regulació sobre les quantitats de cafeïna continguda a cada beguda i l’augment del consum entre els joves (augment de vendes del 16% als EUA) suposen un perill creixent per a la salut.



 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario